PRZYDATNE LINKI

Program SKŁAD OPAŁU – poradnik krok po kroku
Program SKŁAD OPAŁU – oświadczenia o wykorzystaniu wyrobów węglowych
Program SKŁAD OPAŁU – świadectwa jakości paliw stałych

Program PUNKT SKUPU – poradnik krok po kroku
Program PUNKT SKUPU – BDO

Mechanizm podzielonej płatności / Split payment
Kody GTU i plik JPK_V7

ASYSTA TECHNICZNA

  • Aktualizacje programu
  • Pomoc techniczna
  • Pobieranie danych klienta z bazy GUS
  • Archiwizacja w chmurze
  • 51 dni gratis

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy, zachęcamy zatem do kontaktu telefonicznego oraz mailowego. Pomoc techniczna oferowana jest w ramach usługi pn. “Asysta”. Dodatkowo w ramach Asysty otrzymujesz dostęp do aktualizacji naszego oprogramowania, możliwość pobierania danych firm z bazy GUS oraz archiwizacji bazy danych w chmurze. Przez pierwsze 51 dni (30 dni okresu testowego + 21 dni po zakupie licencji) Asysta świadczona jest darmowo.

Kontakt z nami

AKTUALIZACJE

Nieustannie rozwijamy nasze oprogramowanie, śledzimy zmiany w prawie, dodajemy nowe funkcje. Jeżeli pozytywnie oceniasz efekty naszej pracy zachęcamy do wykupienia Asysty technicznej. Zyskasz nie tylko dostęp do wszystkich wydanych już funkcji, ale także do tych które ukażą się przez kolejny rok *. Dotyczy to także pomocy technicznej u naszych doradców. Zakończenie Asysty nie powoduje utraty wcześniej uruchomionych funkcji, a jej przedłużenie jest dobrowolne. Każdy nasz program informuje o pojawieniu się nowej wersji i zawsze możesz dokonać aktualizacji. To rozwiązanie daje Ci dostęp do wielu – niezależnych do Asysty – udoskonaleń programu.

ARCHIWIZACJA W CHMURZE

W ramach Asysty technicznej zyskujesz także możliwość automatycznej archiwizacji bazy danych w chmurze. Utrata danych z kilku lat pracy, to problem częstszy niż można przypuszczać. Powodem utraty są nie tylko awarie, ale także kradzieże komputerów. Zewnętrzne nośniki danych także mogą ulec uszkodzeniu lub utracie. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie swojej pracy jest więc przechowywanie kopii bezpieczeństwa na zdalnym serwerze, czyli w chmurze. Archiwizacja w chmurze odbywa się automatycznie, odzysk danych możliwy jest w każdej chwili, bezpośrednio w programie. W przypadku tej funkcji musimy zapewnić naszym klientom stały dostęp do szybkiego i bezpiecznego serwera, co wiąże się z ponoszeniem opłat abonamentowych, dlatego też aby funkcja pozostała aktywna prosimy o zachowanie ciągłości Asysty.

DANE KLIENTA Z BAZY GUS

Nie musisz już ręcznie wpisywać danych kontrahenta do bazy – wystarczy że podasz NIP, a pozostałe dane firmy zostaną pobrane z przez Internet bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu Statystycznego. Funkcję tę jako BONUS otrzymują wszyscy Użytkownicy naszego oprogramowania regularnie przedłużający Asystę techniczną.

PRZEDŁUŻENIE ASYSTY TECHNICZNEJ

W celu przedłużenia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego.

Dziękujemy za docenienie naszej pracy.

* ZASADY SZCZEGÓŁOWE

  • Jedna Asysta techniczna przypisana jest zawsze do jednej licencji / komputera.
  • Jeżeli Twoja Asysta nie uległa przeterminowaniu dłużej niż 2 lata (730 dni) po zakupie otrzymasz dodatkowy rok jej obowiązywania (jako bonus). W przeciwnym wypadku nadal zostaną odblokowane wszystkie aktualnie dostępne funkcje programu, a licznik dni upływu Asysty zostanie wyzerowany. W przypadku przeterminowania Asysty powyżej 2 lat nie ma możliwości zakupu Asysty kwartalnej (wraz z licencją kwartalną).
  • Bieg Asysty rozpoczyna się od dnia jej zakupu. Jeśli przed zakupem licznik dni był ujemny, Asystę otrzymasz na kolejny okres licząc od dnia zakupu. Jeśli przed zakupem licznik dni był dodatni, doliczymy je do kolejnego okresu. Nie utracisz więc pozostałych dni i możesz dokonać zakupu wcześniej.
  • Głównym kanałem kontaktu z nami jest e-mail. Gwarantujemy odpowiedź na każdy e-mail w ciągu 1 doby. Na większość wiadomości odpowiadamy w ciągu godziny. Nie gwarantujemy świadczenia wsparcia technicznego poprzez telefon. Dyżur mailowy prowadzimy jednak 7 dni w tygodniu.
  • W przypadku przeterminowania Asysty technicznej powyżej 5 lat (1825 dni) nie ma możliwości przedłużenia / odnowienia tej usługi dla danej licencji.
  • Pomoc techniczna poprzez zdalny pulpit świadczona jest w uzasadnionych przypadkach, po wyczerpaniu innych możliwości wyjaśnienia sprawy. Może zaistnieć konieczność dodania programu do zdalnej pomocy do wyjątków oprogramowania antywirusowego.
  • Bieg Asysty rozpoczyna się od dnia jej zakupu lub od dnia zakupu pierwszej licencji. Przedłużenie samej licencji na kolejny okres (bez Asysty) nie powoduje zmiany daty rozpoczęcia biegu Asysty.
  • Pomoc świadczona w ramach Asysty technicznej nie obejmuje naprawy komputera i/lub systemu operacyjnego, a także szkolenia z obsługi programu.
  • Pomoc świadczona w ramach Asysty technicznej obejmuje wyłącznie zagadnienia z obsługi programu. Dostępnymi w danym czasie kanałami uzyskasz także wsparcie przy przeniesieniu danych na inny komputer oraz naprawy / odzyskaniu bazy po awarii komputera i/lub systemu operacyjnego.
  • Asysta techniczna nie obejmuje możliwości zamawiania nowych funkcji – jesteśmy jednak otwarci na sugestie.
  • Brak ważnej Asysty technicznej nie blokuje możliwości aktualizacji programu, jednakże funkcje objęte Asystą pozostaną niedostępne. Po wykupieniu Asysty funkcje raz uruchomione, poza wyjątkami opisanymi wyżej, nigdy nie zostaną wyłączone.
  • Istnieje możliwość włączenia funkcji złomowych oraz węglowych w ramach jednego programu (dwa programy w jednym). W tym przypadku nie ma jednak możliwości rozdzielenia Asyst i należy je zakupić na oba programy.
  • Wsparcie techniczne może być udzielane tylko w przypadku korzystania z najnowszej dostępnej wersji programu oraz ważnej Asysty technicznej.
  • Wsparcie techniczne nie jest udzielane w przypadku instalacji naszego oprogramowania na systemach niewspieranych już przez Microsoft (Windows XP, Vista, 7).

RODZAJE LICENCJI

Oferujemy 3 rodzaje licencji: kwartalne, roczne oraz wieczyste (bezterminowe). Do każdej licencji można dokupić Asystę techniczną. W przypadku licencji czasowych – podobnie jak w przypadku Asysty – bieg licencji rozpoczyna się od dnia jej zakupu. Jeśli przed zakupem licznik dni licencji był ujemny, licencję otrzymasz na kolejny okres licząc od dnia zakupu. Jeśli przed zakupem licznik dni licencji był dodatni, doliczymy je do kolejnego okresu. Nie utracisz więc pozostałych dni i możesz dokonać zakupu wcześniej. Zawsze możesz zmienić rodzaj licencji, gdy np. kończy się roczna możesz wykupić licencję kwartalną lub bezterminową.

INSTRUKCJE OBSŁUGI

Kliknij na link, aby pobrać plik PDF …