Program SKŁAD OPAŁU – poradnik krok po kroku
Program SKŁAD OPAŁU – oświadczenia o wykorzystaniu wyrobów węglowych
Program SKŁAD OPAŁU – świadectwa jakości paliw stałych
Program PUNKT SKUPU – poradnik krok po kroku
Program PUNKT SKUPU – BDO
Mechanizm podzielonej płatności / Split payment
Kody GTU i plik JPK_V7
Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy, zachęcamy zatem do kontaktu telefonicznego oraz mailowego. Pomoc techniczna oferowana jest w ramach usługi pn. “Asysta”. Dodatkowo w ramach Asysty otrzymujesz dostęp do aktualizacji naszego oprogramowania, możliwość pobierania danych firm z bazy GUS oraz archiwizacji bazy danych w chmurze. Przez pierwsze 51 dni (30 dni okresu testowego + 21 dni po zakupie licencji) Asysta świadczona jest darmowo.
Nieustannie rozwijamy nasze oprogramowanie, śledzimy zmiany w prawie, dodajemy nowe funkcje. Jeżeli pozytywnie oceniasz efekty naszej pracy zachęcamy do wykupienia Asysty technicznej. Zyskasz nie tylko dostęp do wszystkich wydanych już funkcji, ale także do tych które ukażą się przez kolejny rok *. Dotyczy to także pomocy technicznej u naszych doradców. Zakończenie Asysty nie powoduje utraty wcześniej uruchomionych funkcji, a jej przedłużenie jest dobrowolne. Każdy nasz program informuje o pojawieniu się nowej wersji i zawsze możesz dokonać aktualizacji. To rozwiązanie daje Ci dostęp do wielu – niezależnych do Asysty – udoskonaleń programu.
W ramach Asysty technicznej zyskujesz także możliwość automatycznej archiwizacji bazy danych w chmurze. Utrata danych z kilku lat pracy, to problem częstszy niż można przypuszczać. Powodem utraty są nie tylko awarie, ale także kradzieże komputerów. Zewnętrzne nośniki danych także mogą ulec uszkodzeniu lub utracie. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie swojej pracy jest więc przechowywanie kopii bezpieczeństwa na zdalnym serwerze, czyli w chmurze. Archiwizacja w chmurze odbywa się automatycznie, odzysk danych możliwy jest w każdej chwili, bezpośrednio w programie. W przypadku tej funkcji musimy zapewnić naszym klientom stały dostęp do szybkiego i bezpiecznego serwera, co wiąże się z ponoszeniem opłat abonamentowych, dlatego też aby funkcja pozostała aktywna prosimy o zachowanie ciągłości Asysty.
Nie musisz już ręcznie wpisywać danych kontrahenta do bazy – wystarczy że podasz NIP, a pozostałe dane firmy zostaną pobrane z przez Internet bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu Statystycznego. Funkcję tę jako BONUS otrzymują wszyscy Użytkownicy naszego oprogramowania regularnie przedłużający Asystę techniczną.
W celu przedłużenia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego.
Dziękujemy za docenienie naszej pracy.
Oferujemy 3 rodzaje licencji: kwartalne, roczne oraz wieczyste (bezterminowe). Do każdej licencji można dokupić Asystę techniczną. W przypadku licencji czasowych – podobnie jak w przypadku Asysty – bieg licencji rozpoczyna się od dnia jej zakupu. Jeśli przed zakupem licznik dni licencji był ujemny, licencję otrzymasz na kolejny okres licząc od dnia zakupu. Jeśli przed zakupem licznik dni licencji był dodatni, doliczymy je do kolejnego okresu. Nie utracisz więc pozostałych dni i możesz dokonać zakupu wcześniej. Zawsze możesz zmienić rodzaj licencji, gdy np. kończy się roczna możesz wykupić licencję kwartalną lub bezterminową.
Kliknij na link, aby pobrać plik PDF …