ASYSTA TECHNICZNA

  • Aktualizacje programu
  • Pomoc techniczna przez e-mail, telefon oraz zdalny pulpit
  • Pobieranie danych klienta z bazy GUS
  • Archiwizacja w chmurze
  • 2 miesiące gratis

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy, zachęcamy zatem do kontaktu telefonicznego oraz mailowego. Pomoc techniczna oferowana jest w ramach usługi pn. “Asysta”. Dodatkowo w ramach Asysty otrzymujesz dostęp do aktualizacji naszego oprogramowania, możliwość pobierania danych firm z bazy GUS oraz archiwizacji bazy danych w chmurze. Odpowiadamy na każdy e-mail i odbieramy każdy telefon. Przez pierwsze 75 dni (45 dni okresu testowego + 30 dni po zakupie licencji) Asysta świadczona jest darmowo.

Kontakt z nami

AKTUALIZACJE

Nieustannie rozwijamy nasze oprogramowanie, śledzimy zmiany w prawie, dodajemy nowe funkcje. Jeżeli pozytywnie oceniasz efekty naszej pracy zachęcamy do wykupienia Asysty. Zyskasz nie tylko dostęp do wszystkich wydanych już funkcji, ale także do tych które ukażą się przez kolejny rok *. Dotyczy to także pomocy technicznej u naszych doradców. Zakończenie Asysty nie powoduje utraty wcześniej uruchomionych funkcji, a jej przedłużenie jest dobrowolne. Każdy nasz program informuje o pojawieniu się nowej wersji i zawsze możesz dokonać aktualizacji. To rozwiązanie daje Ci dostęp do wielu – niezależnych do Asysty – udoskonaleń programu.

ARCHIWIZACJA W CHMURZE

W ramach Asysty technicznej zyskujesz także możliwość automatycznej archiwizacji bazy danych w chmurze. Utrata danych z kilku lat pracy, to problem częstszy niż można przypuszczać. Powodem utraty są nie tylko awarie, ale także kradzieże komputerów. Zewnętrzne nośniki danych także mogą ulec uszkodzeniu lub utracie. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie swojej pracy jest więc przechowywanie kopii bezpieczeństwa na zdalnym serwerze, czyli w chmurze. Archiwizacja w chmurze odbywa się automatycznie, odzysk danych możliwy jest w każdej chwili, bezpośrednio w programie. W przypadku tej funkcji musimy zapewnić naszym klientom stały dostęp do szybkiego i bezpiecznego serwera, co wiąże się z ponoszeniem opłat abonamentowych, dlatego też aby funkcja pozostała aktywna prosimy o zachowanie ciągłości Asysty.

DANE KLIENTA Z BAZY GUS

Nie musisz już ręcznie wpisywać danych kontrahenta do bazy – wystarczy że podasz NIP, a pozostałe dane firmy zostaną pobrane z przez Internet bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu Statystycznego. Funkcję tę jako BONUS otrzymują wszyscy Użytkownicy naszego oprogramowania regularnie przedłużający Asystę techniczną.

PRZEDŁUŻENIE ASYSTY TECHNICZNEJ

W celu przedłużenia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli zdecydujesz się na regularne przedłużanie Asysty, nie musisz co roku składać nowego zamówienia – jeśli odnotujemy przelew (np. w wyniku stałego zlecenia) Asysta zostanie przedłużona automatycznie. W tytule przelewu prosimy jedynie o wpisanie NIPu (np. Asysta techniczna dla NIP).

Dziękujemy za docenienie naszej pracy.

* WYJAŚNIENIA

  • Jedna Asysta techniczna przypisana jest zawsze do jednej licencji.
  • Dodatkowy rok uzyskasz w przypadku, gdy Twoja Asysta nie wygasła wcześniej niż 2 lata, licząc od dnia wniesienia opłaty (730 dni). W przeciwnym przypadku po wykupieniu Asysty nie otrzymasz dostępu do kanałów pomocy technicznej, jednakże zostaną odblokowane wszystkie aktualnie dostępne funkcje programu, a licznik dni upływu Asysty zostanie wyzerowany.
  • Głównym kanałem kontaktu z nami jest e-mail. Gwarantujemy odpowiedź na każdy e-mail w ciągu 1 doby. Na większość wiadomości odpowiadamy w ciągu godziny. Nie gwarantujemy dostępu do pomocy telefonicznej przy zajętej linii, poza godzinami pracy, w przypadku zwolnienia lekarskiego oraz urlopu, o których zawsze informujemy na stronie.
  • Pomoc techniczna poprzez zdalny pulpit świadczona jest w uzasadnionych przypadkach, po wyczerpaniu innych możliwości wyjaśnienia sprawy. Może zaistnieć konieczność dodania programu do zdalnej pomocy do wyjątków oprogramowania antywirusowego.
  • Pomoc świadczona w ramach Asysty technicznej nie obejmuje naprawy komputera i/lub systemu operacyjnego.
  • Pomoc świadczona w ramach Asysty technicznej obejmuje wyłącznie zagadnienia z obsługi programu. Dostępnymi w danym czasie kanałami uzyskasz także wsparcie przy przeniesieniu danych na inny komputer oraz naprawy / odzyskaniu bazy po awarii komputera i/lub systemu operacyjnego.
  • Brak ważnej Asysty technicznej nie blokuje możliwości aktualizacji programu, jednakże funkcje objęte Asystą pozostaną niedostępne. Po wykupieniu Asysty funkcje raz uruchomione, poza wyjątkami opisanymi wyżej, nigdy nie zostaną wyłączone.

INSTRUKCJE OBSŁUGI

Program Punkt Skupu

Program Skład Opału

Program Uni Faktura

Program Czas Pracy