KONTAKT

Jeżeli masz pytania zadzwoń do nas lub napisz – zawsze odpowiadamy na wszystkie wiadomości. Aby zamówić klucz do programu zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli testujesz nasz program, zakup licencji nie spowoduje utraty wprowadzonych danych.

ODNOŚNIKI DO PROGRAMÓW

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. W jakiej sprawie chcesz się skontaktować?

Informujemy, iż w dniach od 26 do 30 kwietnia br. kontakt telefoniczny nie będzie możliwy. Prosimy o e-mail – odpowiadamy na każdą wiadomość.

[[[["field2","equal_to","1"]],[["show_fields","field3,field31,field4"]],"and"],[[["field2","equal_to","2"]],[["show_fields","field18,field30"]],"and"],[[["field2","equal_to","3"]],[["show_fields","field5,field32"]],"and"],[[["field2","equal_to","5"]],[["show_fields","field19,field37"]],"and"],[[["field2","equal_to","6"]],[["show_fields","field14,field36"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"]],[["show_fields","field7"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","1"]],[["show_fields","field11,field33,field4"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"]],[["show_fields","field10"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","1"]],[["show_fields","field13,field4,field34"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","1"],["field4","equal_to","1"]],[["show_fields","field16,field17,field28"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","2"]],[["show_fields","field12,field35"]],"and"],[[["field2","equal_to","8"]],[["show_fields","field20,field38,field4"]],"and"],[[["field2","equal_to","9"]],[["show_fields","field27,field40,field4"]],"and"],[[["field2","equal_to","10"]],[["show_fields","field41,field42"]],"and"],[[["field2","equal_to","11"]],[["show_fields","field43,field39"]],"and"],[[["field2","equal_to","12"]],[["show_fields","field46,field47"]],"and"],[[["field2","equal_to","13"]],[["show_fields","field48,field49"]],"and"],[[["field4","equal_to","1"]],[["show_fields","field16"]],"and"],[[["field2","equal_to","14"]],[["show_fields","field51,field50"]],"and"],[[["field4","not_equal_to","1"]],[["hide_fields","field16"]],"and"],[[["field2","equal_to","7"]],[["show_fields","field26,field39"]],"and"]]
1 Step 1
Wybierz temat 

W tym celu zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Klucz do programu możesz otrzymać już w kwadrans po opłaceniu zamówienia.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi poradnikami zamieszczonymi w tym miejscu. Znajdziesz tam także instrukcje obsługi do pobrania w pliku PDF. Instrukcja znajduje się także w samym programie w menu Pomoc.

Kliknij tutaj, aby pobrać aktualny cennik.

Pobierz wersję testową programu - zawiera wszystkie funkcje i będzie działać przez 30 dni. Jeżeli zdecydujesz się na zakup licencji, wszystkie dane zapisane w wersji demo pozostaną niezmienione.

Czy planujesz zakupić licencję ? 

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Napisz do nas lub zadzwoń - odpowiadamy na każdy e-mail.

Czy posiadasz ważną Asystę techniczną ? 

Prosimy o e-mail z opisem problemu lub telefon. Podaj także NIP firmy, nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Odpowiadamy na każde pytanie z zakresu obsługi naszego oprogramowania.

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Pomoc oferowana jest w ramach usługi pn. Asysta techniczna. Ważność Twojej Asysty sprawdzisz w Panelu licencyjnym (menu Licencja w programie). W celu zamówienia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego.

Prosimy o opis usterki - odpowiadamy na każdy e-mail. Podaj także nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Upewnij się również, że możesz uruchomić program do pomocy poprzez zdalny pulpit (menu Pomoc w programie). Może istnieć konieczność dodania tego programu (Ammyy Admin bądź Aero Admin) do wyjątków Twojego programu antywirusowego.

To zagadnienie krok po kroku opisaliśmy w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc w programie) w rozdziale Przenoszenie bazy danych na inny komputer. Po przeniesieniu bazy podaj nam numer nowego komputera (menu Licencja - Panel licencyjny). Uzyskanie nowego klucza licencyjnego jest darmowe.

Prosimy o e-mail poprzez formularz kontaktowy - odpowiadamy na każdą wiadomość.

W pierwszej kolejności upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu. Wraz z nowym rokiem program otwiera nowy roczny rejestr magazynowy i oczekuje na wprowadzenie remanentu. Jeżeli remanent nie został jeszcze wprowadzony, program dokona przeniesienia stanów z dnia 31 grudnia do remanentu. Przeniesienie zostanie dokonane tylko jeden raz, więc jeżeli wystawisz lub zmodyfikujesz dokument magazynowy za rok poprzedni, zmiana stanu nie zostanie już automatycznie uwzględniona w remanencie. Należy upewnić się, że stany nie zostały wyzerowane np. po edycji jakiegoś dokumentu magazynowego (w takim przypadku - jeszcze w grudniu - wykonaj synchronizację stanu magazynowego). Zerowy stan magazynu technicznie nie blokuje możliwości pracy (przyjmowania i wydawania towaru) – remanent możesz wprowadzić później. Stany magazynowe widniejące w programie obliczane są na podstawie zarejestrowanej dokumentacji (Stan = Remanent + Obrót), nie należy ich zatem uznawać za poprawny remanent (spis z natury). Po określeniu faktycznego stanu towarów w magazynie, wprowadź ich ilości do remanentu, czyli skoryguj stany wynikające z przeniesienia (menu Opcje - Remanent). Pamiętaj, aby wybrać poprawny rok - remanent zostanie zapisany z datą 1 stycznia, nawet jeśli wprowadzisz go później. Więcej informacji na ten temat zawarto w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc).

Numer komputera znajdziesz w programie w Panelu licencyjnym (menu Licencja). W celu aktywacji programu przekaż nam ten numer mailowo lub telefonicznie

Mechanizm podzielonej płatności ( MPP / Split payment) został wprowadzony do programu już we wrześniu 2019 r. (od wersji 16.1.1). Od 1 listopada program nie będzie już sporządzał faktur z podatkiem VAT przerzuconym na nabywcę na towary objęte wcześniej tym obowiązkiem. Szczegółowe informacje znajdziesz w tym miejscu.

Tak - możliwość wysyłania Kart przekazania odpadów do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) wprowadziliśmy już w grudniu 2019 r. Szczegółowe informacje znajdziesz w tym miejscu.

Telefon do nas

509 350 000
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 9:00 do 15:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

TELEFON

Numer telefonu pojawi się po wybraniu tematu rozmowy. Sprawdź w tematach powyżej czy nie ma już odpowiedzi na Twoje pytanie.

NAPISZ DO NAS

Na wiadomości e-mail odpowiadamy 7 dni w tygodniu. W przypadku zapytań technicznych prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza – znacznie przyspieszy to udzielenie odpowiedzi. Prosimy o zapoznanie się z zakresem świadczonej przez nas pomocy technicznej.

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

ARTYKUŁY

Odnośniki do naszych opracowań dotyczących prowadzenia ewidencji.

PRZEPISY PRAWNE

Omówienie wybranych zagadnień prawnych.

PORADNIKI

Odnośniki do poradników dotyczących obsługi naszego oprogramowania.