Kontakt

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania zadzwoń do nas lub napisz – zawsze odpowiadamy na wszystkie wiadomości. Aby zamówić klucz do programu zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli testujesz nasz program, zakup licencji nie spowoduje utraty już wprowadzonych danych.

Zawsze odpowiadamy na wiadomości e-mail. Jeśli preferujesz kontakt telefoniczny numer do nas znajdziesz po wybraniu tematu rozmowy. Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 8:00 do 14:00.

W jakiej sprawie chcesz się skontaktować?

Zakup programu

Zamówienie licencji na program.
Zamów licencję BASIC lub PREMIUM w naszym sklepie internetowym. Klucz do programu możesz otrzymać już w kwadrans po opłaceniu zamówienia.
Gdzie znajdę cennik?
Ceny licencji znajdziesz w naszym sklepie sklepie internetowym.
Chcę wypróbować program przez zakupem.
Przejdź na podstronę programu i kliknij przycisk WERSJA DEMO.

Obsługa programu

Jak przenieść program na nowy komputer?
To zagadnienie krok po kroku opisaliśmy w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc w programie) w rozdziale Przenoszenie bazy danych na inny komputer. Po przeniesieniu bazy podaj nam numer nowego komputera (menu Licencja - Panel licencyjny).
Jak wprowadzić remanent?
W pierwszej kolejności upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu. Wraz z nowym rokiem program otwiera nowy roczny rejestr magazynowy i oczekuje na wprowadzenie remanentu. Jeżeli remanent nie został jeszcze wprowadzony, program dokona przeniesienia stanów z dnia 31 grudnia do remanentu. Przeniesienie zostanie dokonane tylko jeden raz, więc jeżeli wystawisz dokument magazynowy za rok poprzedni, zmiany musisz samodzielnie uwzględnić w remanencie. Zerowy stan magazynu nie blokuje możliwości pracy (przyjmowania i wydawania towaru) – remanent możesz wprowadzić później. Stany magazynowe widniejące w programie obliczane są na podstawie wprowadzonej do programu dokumentacji (Stan = Remanent + Obrót), nie należy ich zatem uznawać za poprawny remanent (spis z natury). Po określeniu faktycznego stanu towarów w magazynie, wprowadź ich ilości do remanentu - skoryguj stany wynikające z przeniesienia (menu Opcje - Remanent). Pamiętaj, aby wybrać poprawny rok - remanent zostanie zapisany z datą 1 stycznia, nawet jeśli wprowadzisz go później. Więcej informacji na ten temat zawarto w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc).
Czy program Punkt Skupu współpracuje z BDO?
Tak - możliwość wysyłania Kart przekazania odpadów do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) wprowadziliśmy już w grudniu 2019 r. Dodatkowo program wysyła do BDO masy odpadów skupionych od osob prywatnych (zwolnionych z obowiązku prowadzenia ewidencji). Szczegółowe informacje znajdziesz w tym miejscu.
Podanie numeru komputera
Numer komputera znajdziesz w programie w Panelu licencyjnym (menu Licencja). W celu aktywacji programu przekaż nam ten numer mailowo lub telefonicznie

Chcę skontaktować się telefonicznie.

532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 8:00 do 14:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.
Jak wstawić kod GTU do faktury?
Kliknij tutaj.
Mam pytania odnośnie obsługi programu
532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 8:00 do 14:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Posiadam licencję PREMIUM

Prosimy o e-mail z opisem problemu lub telefon. Podaj także NIP firmy, nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Odpowiadamy na każde pytanie z zakresu obsługi naszego oprogramowania.

Chcę skontaktować się telefonicznie.

532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 8:00 do 14:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Posiadam wersję BASIC

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Pomoc oferowana jest w ramach licencji PREMIUM - w celu jej zamówienia zapraszamy do naszego sklepu internetowego.
Gdzie znajdę instrukcję obsługi programu?
Instrukcja znajduje się w samym programie w menu Pomoc. Zachęcamy także do zapoznania się z naszymi poradnikami zamieszczonymi na stronie pomocy technicznej.
Czy program jest zintegrowany z KSeF?
Tak, nasze oprogramowanie jest zintegrowane z Krajowym Systemem e-Faktur. Informacje szczegółowe znajdziesz na stronie Integracja z KSeF.

Pozostałe

Usterka programu
Prosimy o opis usterki - odpowiadamy na każdy e-mail. Podaj także nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Upewnij się również, że możesz uruchomić program do pomocy poprzez zdalny pulpit (menu Pomoc w programie) - jeśli nie, dodaj go do wyjątków swojego programu antywirusowego.
Mam inną sprawę
Prosimy o e-mail poprzez formularz kontaktowy - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Chcę skontaktować się telefonicznie.

532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 8:00 do 14:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Formularz kontaktowy

    chevron-down