KONTAKT

Jeżeli masz pytania zadzwoń do nas lub napisz – zawsze odpowiadamy na wszystkie wiadomości. Aby zamówić klucz do programu zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli testujesz nasz program, zakup licencji nie spowoduje utraty wprowadzonych danych.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. W jakiej sprawie chcesz się skontaktować?

[[[["field2","equal_to","1"]],[["show_fields","field3,field16,field28,field31"]],"and"],[[["field2","equal_to","2"]],[["show_fields","field18,field16,field28,field30"]],"and"],[[["field2","equal_to","3"]],[["show_fields","field5,field16,field28,field32"]],"and"],[[["field2","equal_to","5"]],[["show_fields","field19,field37"]],"and"],[[["field2","equal_to","6"]],[["show_fields","field14,field16,field28,field36"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"]],[["show_fields","field7"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","1"]],[["show_fields","field11,field16,field28,field33"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"]],[["show_fields","field10"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","1"]],[["show_fields","field13,field4,field34"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","1"],["field4","equal_to","1"]],[["show_fields","field16,field17,field28"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","2"]],[["show_fields","field12,field35"]],"and"],[[["field2","equal_to","8"]],[["show_fields","field20,field4,field38"]],"and"],[[["field2","equal_to","8"],["field4","equal_to","1"]],[["show_fields","field16,field17,field28"]],"and"],[[["field2","equal_to","7"]],[["show_fields","field26,field39"]],"and"],[[["field2","equal_to","9"]],[["show_fields","field27,field16,field28,field40"]],"and"],[[["field2","equal_to","10"]],[["show_fields","field41,field42"]],"and"],[[["field2","equal_to","11"]],[["show_fields","field43,field39"]],"and"]]
1 Step 1
Wybierz temat 

W tym celu zapraszamy do naszego sklepu internetowego lub kontaktu telefonicznego. Klucz do programu możesz otrzymać już w kwadrans po opłaceniu zamówienia.

Kliknij tutaj, aby pobrać aktualny cennik.

Pobierz wersję testową programu, zawiera wszystkie funkcje i będzie działać przez 30 dni. W tym czasie możesz na niej pracować. Kliknij w górnym menu strony na Nasze oprogramowanie, wybierz interesujący Cię program, a następnie kliknij na Demo. Jeżeli zdecydujesz się na zakup licencji, wszystkie dane zapisane w wersji demo pozostaną niezmienione.

Czy jesteś nowym klientem 

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Napisz do nas lub zadzwoń - odpowiadamy na każdy e-mail.

Czy posiadasz ważną Asystę techniczną ? 

Prosimy o e-mail z opisem problemu lub telefon. Podaj także NIP firmy, nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Odpowiadamy na każde pytanie z zakresu obsługi naszego oprogramowania.

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Pomoc oferowana jest w ramach usługi pn. Asysta techniczna. Ważność Twojej Asysty sprawdzisz w Panelu licencyjnym (menu Licencja w programie). W celu zamówienia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego.

Prosimy o opis usterki - odpowiadamy na każdy e-mail. Podaj także nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Upewnij się również, że możesz uruchomić program do pomocy poprzez zdalny pulpit (menu Pomoc w programie). Może istnieć konieczność dodania tego programu (Ammyy Admin bądź Aero Admin) do wyjątków Twojego programu antywirusowego.

To zagadnienie krok po kroku opisaliśmy w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc w programie) w rozdziale Przenoszenie bazy danych na inny komputer. Po przeniesieniu bazy podaj nam numer nowego komputera (menu Licencja - Panel licencyjny). Uzyskanie nowego klucza licencyjnego jest darmowe.

Prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

W pierwszej kolejności upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu. Wraz z nowym rokiem program otwiera nowy roczny rejestr magazynowy i oczekuje na wprowadzenie remanentu. Do czasu wprowadzenia remanentu stan magazynowy wynosi zero (Stan = Remanent + Obrót). Zerowy stan magazynu technicznie nie blokuje możliwości pracy (przyjmowania i wydawania towaru), choć pierwszą czynnością powinno być wprowadzenie remanentu. Stany magazynowe widniejące w programie obliczane są na podstawie zarejestrowanej dokumentacji, nie można ich zatem uznawać za remanent (spis z natury). Możliwe jest przepisanie stanów do remanentu, ale ta czynność nie może być uznana za poprawnie wykonany remanent. Po określeniu faktycznego stanu towarów w magazynie, wprowadź ich ilości do remanentu (menu Opcje - Remanent). Pamiętaj, aby wybrać poprawny rok: remanent należy wykonać na dzień 1 stycznia. Więcej informacji na ten temat zawarto w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc).

Numer komputera znajdziesz w programie w Panelu licencyjnym (menu Licencja). W celu aktywacji programu przekaż nam ten numer mailowo lub telefonicznie.

Mechanizm podzielonej płatności (Split payment) został wprowadzony do programu już we wrześniu 2019 r. (od wersji 16.1.1). Od 1 listopada program nie będzie już sporządzał faktur z podatkiem VAT przerzuconym na nabywcę na towary objęte wcześniej tym obowiązkiem. Szczegółowe informacje znajdziesz w tym miejscu.

Telefon do nas

518 975 830
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 9:00 do 15:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

TELEFON

Numer telefonu pojawi się po wybraniu tematu rozmowy. Sprawdź w tematach powyżej czy nie ma już odpowiedzi na Twoje pytanie.

NAPISZ DO NAS

Na wiadomości e-mail odpowiadamy 7 dni w tygodniu. W przypadku zapytań technicznych prosimy o wypełnienie wszystkich pól formularza – znacznie przyspieszy to udzielenie odpowiedzi. Prosimy o zapoznanie się z zakresem świadczonej przez nas pomocy technicznej.

Sprawdź w tematach powyżej czy nie ma już odpowiedzi na Twoje pytanie.

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

ARTYKUŁY

Odnośniki do naszych opracowań dotyczących prowadzenia ewidencji.

PRZEPISY PRAWNE

Omówienie wybranych zagadnień prawnych.

PORADNIKI

Odnośniki do poradników dotyczących obsługi naszego oprogramowania.