KONTAKT

Jeżeli masz pytania zadzwoń do nas lub napisz – zawsze odpowiadamy na wszystkie wiadomości. Aby zamówić klucz do programu zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli testujesz nasz program, zakup licencji nie spowoduje utraty wprowadzonych danych.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. W jakiej sprawie chcesz się skontaktować?

[[[["field2","equal_to","1"]],[["show_fields","field3,field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","2"]],[["show_fields","field18,field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","3"]],[["show_fields","field5,field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","5"]],[["show_fields","field19"]],"and"],[[["field2","equal_to","6"]],[["show_fields","field14,field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"]],[["show_fields","field7"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","1"]],[["show_fields","field11,field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"]],[["show_fields","field10"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","1"]],[["show_fields","field13,field4"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","1"],["field4","equal_to","1"]],[["show_fields","field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","4"],["field7","equal_to","2"],["field10","equal_to","2"]],[["show_fields","field12"]],"and"],[[["field2","equal_to","8"]],[["show_fields","field20,field4"]],"and"],[[["field2","equal_to","8"],["field4","equal_to","1"]],[["show_fields","field16,field17"]],"and"],[[["field2","equal_to","7"]],[["show_fields","field26"]],"and"],[[["field2","equal_to","9"]],[["show_fields","field27,field16,field17"]],"and"]]
1 Step 1
Wybierz temat 
Chcę zamówić licencję na program lub Asystę techniczną.

W tym celu zapraszamy do naszego sklepu internetowego lub kontaktu telefonicznego. Klucz do programu możesz otrzymać już w kwadrans po opłaceniu zamówienia.

Chcę zapytać o ceny.

Kliknij tutaj, aby pobrać aktualny cennik.

Chcę wypróbować program przed zakupem.

Pobierz wersję testową programu, zawiera wszystkie funkcje i będzie działać przez 30 dni. W tym czasie możesz na niej pracować. Kliknij w górnym menu strony na Nasze oprogramowanie, wybierz interesujący Cię program, a następnie kliknij na Demo. Jeżeli zdecydujesz się na zakup licencji, wszystkie dane zapisane w wersji demo pozostaną niezmienione.

Czy jesteś nowym klientem 
Mam pytania odnośnie obsługi programu.

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Napisz do nas lub zadzwoń - odpowiadamy na każdy e-mail.

Czy posiadasz ważną Asystę techniczną ? 
Posiadam ważną Asystę techniczną.

Prosimy o e-mail z opisem problemu lub telefon. Podaj także NIP firmy, nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Odpowiadamy na każde pytanie z zakresu obsługi naszego oprogramowania.

Nie posiadam ważnej Asysty technicznej.

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Pomoc oferowana jest w ramach usługi pn. Asysta techniczna. Ważność Twojej Asysty sprawdzisz w Panelu licencyjnym (menu Licencja w programie). W celu zamówienia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego.

Chcę zgłosić usterkę programu.

Prosimy o opis usterki - odpowiadamy na każdy e-mail. Podaj także nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Upewnij się również, że możesz uruchomić program do pomocy poprzez zdalny pulpit (menu Pomoc w programie). Może istnieć konieczność dodania tego programu (Ammyy Admin bądź Aero Admin) do wyjątków Twojego programu antywirusowego.

Chcę przenieść program na nowy komputer.

To zagadnienie krok po kroku opisaliśmy w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc w programie) w rozdziale Przenoszenie bazy danych na inny komputer. Po przeniesieniu bazy podaj nam numer nowego komputera (menu Licencja - Panel licencyjny). Uzyskanie nowego klucza licencyjnego jest darmowe.

Prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Jak wprowadzić remanent ?

W pierwszej kolejności upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu. Wraz z nowym rokiem program otwiera nowy roczny rejestr magazynowy oraz - jeżeli nie wykonano remanentu wcześniej - automatycznie tworzy remanent na podstawie rejestru za poprzedni rok. Operacja ta zapobiega zerowym stanom magazynowym w nowym roku (Stan = Remanent + Obrót). Uwaga! Niezależnie od tego należy wykonać remanent metodą spisu z natury. Po wykonaniu spisu otwórz okno remanentu i wprowadź (lub zmień) ilości zgodne ze stanem faktycznym.

Podanie numeru komputera.

Numer komputera znajdziesz w programie w Panelu licencyjnym (menu Licencja). W celu aktywacji programu przekaż nam ten numer mailowo lub telefonicznie.

Telefon do nas
tel. 508 240 799

pn.-pt. 9:00-15:00

Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.
Stanisław Kopeć
Doradca klienta, pomoc techniczna w zakresie obsługi oprogramowania marki ITOpen.
Previous
Next

NAPISZ DO NAS

Na wiadomości e-mail odpowiadamy 7 dni w tygodniu.
W przypadku zapytań technicznych prosimy o podanie numeru wersji programu oraz NIPu.

[]
1 Step 1
Wiadomość 
0 /
Imię i nazwisko 
Telefon 
Nazwa firmy 
Previous
Next

ARTYKUŁY

PRZEPISY PRAWNE