ASYSTA TECHNICZNA

  • Aktualizacje programu
  • Pomoc techniczna przez e-mail i telefon
  • Dane klienta z bazy GUS
  • Archiwizacja w chmurze
  • 2 miesiące gratis

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy, zachęcamy zatem do kontaktu telefonicznego oraz mailowego. Pomoc techniczna oferowana jest w ramach usługi pn. „Asysta”. Dodatkowo w ramach Asysty otrzymujesz dostęp do aktualizacji naszego oprogramowania, możliwość pobierania danych firm z bazy GUS oraz archiwizacji bazy danych w chmurze. Odpowiadamy na każdy e-mail i odbieramy każdy telefon. Przez pierwsze 2 miesiące (1 miesiąc okresu testowego + 1 miesiąc po zakupie licencji) Asysta świadczona jest darmowo.

Kontakt z nami

AKTUALIZACJE

Nieustannie rozwijamy nasze oprogramowanie, śledzimy zmiany w prawie, dodajemy nowe funkcje. Jeżeli pozytywnie oceniasz efekty naszej pracy zachęcamy do wykupienia Asysty. Zyskasz przy tym nie tylko dostęp do wszystkich wydanych już funkcji, ale także do tych które ukażą się przez kolejny rok. Dotyczy to także pomocy technicznej u naszych doradców. Zakończenie Asysty nie powoduje utraty wcześniej uruchomionych funkcji, a jej przedłużenie jest dobrowolne. Każdy nasz program informuje o pojawieniu się nowej wersji i zawsze możesz dokonać aktualizacji. To rozwiązanie daje Ci dostęp do wielu – niezależnych do Asysty – udoskonaleń programu.

ARCHIWIZACJA W CHMURZE *

W ramach Asysty technicznej zyskujesz także możliwość automatycznej archiwizacji bazy danych w chmurze. Utrata danych z kilku lat pracy, to problem częstszy niż można przypuszczać. Powodem utraty są nie tylko awarie, ale także kradzieże komputerów. Zewnętrzne nośniki danych także mogą ulec uszkodzeniu lub utracie. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie swojej pracy jest więc przechowywanie kopii bezpieczeństwa na zdalnym serwerze, czyli w chmurze. Archiwizacja w chmurze odbywa się automatycznie, odzysk danych możliwy jest w każdej chwili, bezpośrednio w programie. W przypadku tej funkcji musimy zapewnić naszym klientom stały dostęp do szybkiego i bezpiecznego serwera, co wiąże się z ponoszeniem opłat abonamentowych, dlatego też aby funkcja pozostała aktywna prosimy o zachowanie ciągłości Asysty.

DANE KLIENTA Z BAZY GUS *

Nie musisz już ręcznie wpisywać danych kontrahenta do bazy – wystarczy że podasz NIP, a pozostałe dane firmy zostaną pobrane z przez Internet bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu Statystycznego. Funkcję tę jako BONUS otrzymują wszyscy Użytkownicy naszego oprogramowania regularnie przedłużający Asystę techniczną.

PRZEDŁUŻENIE ASYSTY TECHNICZNEJ

W celu przedłużenia Asysty technicznej zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli zdecydujesz się na regularne przedłużanie Asysty, nie musisz co roku składać nowego zamówienia – jeśli odnotujemy przelew (np. w wyniku stałego zlecenia) Asysta zostanie przedłużona automatycznie. W tytule przelewu prosimy jedynie o wpisanie NIPu (np. Asysta techniczna dla NIP).

Dziękujemy za docenienie naszej pracy.

INSTRUKCJE OBSŁUGI

Program Punkt Skupu

Program Skład Opału

Program Uni Faktura

Program Czas Pracy

* Dotyczy programów Punkt Skupu i Skład Opału.