Kontakt

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz pytania zadzwoń do nas lub napisz – zawsze odpowiadamy na wszystkie wiadomości. Aby zamówić klucz do programu zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Jeżeli testujesz nasz program, zakup licencji nie spowoduje utraty już wprowadzonych danych.

W jakiej sprawie chcesz się skontaktować?

Zakup programu

Zamówienie licencji na program.
Zamów licencję BASIC lub PREMIUM w naszym sklepie internetowym. Klucz do programu możesz otrzymać już w kwadrans po opłaceniu zamówienia.
Gdzie znajdę cennik?
Ceny licencji znajdziesz w naszym sklepie sklepie internetowym.
Chcę wypróbować program przez zakupem.
Przejdź na podstronę programu i kliknij przycisk WERSJA DEMO.

Obsługa programu

Jak przenieść program na nowy komputer?
To zagadnienie krok po kroku opisaliśmy w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc w programie) w rozdziale Przenoszenie bazy danych na inny komputer. Po przeniesieniu bazy podaj nam numer nowego komputera (menu Licencja - Panel licencyjny).
Jak wprowadzić remanent?
W pierwszej kolejności upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu. Wraz z nowym rokiem program otwiera nowy roczny rejestr magazynowy i oczekuje na wprowadzenie remanentu. Jeżeli remanent nie został jeszcze wprowadzony, program dokona przeniesienia stanów z dnia 31 grudnia do remanentu. Przeniesienie zostanie dokonane tylko jeden raz, więc jeżeli wystawisz dokument magazynowy za rok poprzedni, zmiany musisz samodzielnie uwzględnić w remanencie. Zerowy stan magazynu nie blokuje możliwości pracy (przyjmowania i wydawania towaru) – remanent możesz wprowadzić później. Stany magazynowe widniejące w programie obliczane są na podstawie wprowadzonej do programu dokumentacji (Stan = Remanent + Obrót), nie należy ich zatem uznawać za poprawny remanent (spis z natury). Po określeniu faktycznego stanu towarów w magazynie, wprowadź ich ilości do remanentu - skoryguj stany wynikające z przeniesienia (menu Opcje - Remanent). Pamiętaj, aby wybrać poprawny rok - remanent zostanie zapisany z datą 1 stycznia, nawet jeśli wprowadzisz go później. Więcej informacji na ten temat zawarto w instrukcji obsługi programu (menu Pomoc).
Czy program Punkt Skupu współpracuje z BDO?
Tak - możliwość wysyłania Kart przekazania odpadów do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) wprowadziliśmy już w grudniu 2019 r. Dodatkowo program wysyła do BDO masy odpadów skupionych od osob prywatnych (zwolnionych z obowiązku prowadzenia ewidencji). Szczegółowe informacje znajdziesz w tym miejscu.
Podanie numeru komputera
Numer komputera znajdziesz w programie w Panelu licencyjnym (menu Licencja). W celu aktywacji programu przekaż nam ten numer mailowo lub telefonicznie

Chcę skontaktować się telefonicznie.

532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 9:00 do 15:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.
Jak wstawić kod GTU do faktury?
Kliknij tutaj.
Mam pytania odnośnie obsługi programu
532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 9:00 do 15:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Posiadam licencję PREMIUM

Prosimy o e-mail z opisem problemu lub telefon. Podaj także NIP firmy, nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Odpowiadamy na każde pytanie z zakresu obsługi naszego oprogramowania.

Chcę skontaktować się telefonicznie.

532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 9:00 do 15:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Posiadam wersję BASIC

Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy. Pomoc oferowana jest w ramach licencji PREMIUM - w celu jej zamówienia zapraszamy do naszego sklepu internetowego.
Gdzie znajdę instrukcję obsługi programu?
Instrukcja znajduje się w samym programie w menu Pomoc. Zachęcamy także do zapoznania się z naszymi poradnikami zamieszczonymi na stronie pomocy technicznej.

Pozostałe

Usterka programu
Prosimy o opis usterki - odpowiadamy na każdy e-mail. Podaj także nazwę programu oraz upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję programu (menu Pomoc w programie). Upewnij się również, że możesz uruchomić program do pomocy poprzez zdalny pulpit (menu Pomoc w programie) - jeśli nie, dodaj go do wyjątków swojego programu antywirusowego.
Mam inną sprawę
Prosimy o e-mail poprzez formularz kontaktowy - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Chcę skontaktować się telefonicznie.

532 175 815
Telefon czynny od PN. do PT. w godzinach od 9:00 do 15:00. Po godzinach pracy oraz w przypadku zajętej linii prosimy o e-mail - odpowiadamy na każdą wiadomość.

Formularz kontaktowy

    chevron-down