Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie obsługi naszego oprogramowania na każdym etapie jego eksploatacji. Na Twoje pytania oczekują nasi doradcy, zachęcamy zatem do kontaktu telefonicznego oraz mailowego. Pomoc techniczna oferowana jest dla licencji PREMIUM. Dodatkowo otrzymujesz dostęp do aktualizacji naszego oprogramowania, możliwość pobierania danych firm z bazy GUS oraz archiwizacji bazy danych w chmurze.
Nieustannie rozwijamy nasze oprogramowanie, śledzimy zmiany w prawie, dodajemy nowe funkcje. Jeżeli pozytywnie oceniasz efekty naszej pracy zachęcamy do zakupu licencji PREMIUM. Zyskasz nie tylko dostęp do wszystkich wydanych już funkcji, ale także do tych które ukażą się przez kolejny rok. Dotyczy to także pomocy technicznej u naszych doradców.
W ramach licencji PREMIUM zyskujesz także możliwość automatycznej archiwizacji bazy danych w chmurze. Utrata danych z kilku lat pracy, to problem częstszy niż można przypuszczać. Powodem utraty są nie tylko awarie, ale także kradzieże komputerów. Zewnętrzne nośniki danych także mogą ulec uszkodzeniu lub utracie. Najlepszym sposobem na zabezpieczenie swojej pracy jest więc przechowywanie kopii bezpieczeństwa na zdalnym serwerze, czyli w chmurze. Archiwizacja w chmurze odbywa się automatycznie, odzysk danych możliwy jest w każdej chwili, bezpośrednio w programie.
Nie musisz już ręcznie wpisywać danych kontrahenta do bazy – wystarczy że podasz NIP, a pozostałe dane firmy zostaną pobrane z przez Internet bezpośrednio z bazy Głównego Urzędu Statystycznego. Funkcję tę otrzymują wszyscy Użytkownicy naszego oprogramowania posiadający licencję PREMIUM.
Oprogramowanie produkcji ITOpen oferowane jest w postaci licencji rocznych w wariantach PREMIUM (ze wsparciem technicznym) oraz BASIC. Porównaj PREMIUM / BASIC